vrijdag 24 mei 2013

Eten

Ik heb gisteravond tijdens het racecomite diner is de tafel rondgevraagd wat mensen zoal eten tijdens de ostar. Quite shocking: pasta en crackers. Er was een uitzondering, hij ging zelfs groente kopen. Vanmorgen met hem boodschappen gedaan en de groente bleek zich te beperken tot een half tasje. Hmmmm, daar steken mijn twee volle tassen groente en fruit toch wel wat bij af. Ik werd trouwens gereden door een zeer aardige dame van de club hier. dat ze aan al haar vriendinnen in de Sainsburries moet vertellen dat ze twee helden bij zich heeft moet je dan maar op de koop toenemen:-) Er zijn zelfs twee Fransen die geen drup wijn meenemen, het moet niet gekker worden. Ik heb 5 liter wijn bij me, 12 bier en een flesje whis. We gaan het zien wie verstandiger is. Ik heb iig een lekker glaasje wijn bij de verse maaltijd, als het rustig weer is lijkt me dat heerlijk. I am gonna beat there ass:-) geestig. Ik ben ook de enige die brood gaat bakken, er is al gesuggereerd dat ik Jac's backery ga openen midden op de Noord Atlantic. Het waait hier trouwens al de hele week poepie hard! Voorspelling voor de start is 25 knopen west zuid west, meteen vol erop dus,....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten