dinsdag 18 juni 2013

To be or not to be:-)

Dit is echt fucking cool. Vaar ten noorden van Nantucket Island met dik 6 kn hoog aan de wind in vlak water. schijn op AIS zichtbaar te zijn, zie www.marinetraffic.com. Heel gaaf dit. De stroming gaat over anderhalf uur om, ben benieuwd of ik het haal, met deze snelheid wel.

Berichten:-)
Bertram:
Hoi, sterkte met je laatste loodjes
en veel plezier voor als je aankomt!
het gaat nog steeds hartstikke goed!

Staat een man voor de spiegel, hij bekijkt zichzelf met gepaste trots en vraagt aan de spiegel; wie heeft de grootste lul van Nederland en glimlacht tevreden….
Ondertussen is zijn vrouw ook opgestaan en loopt in de gang voorbij de badkamer alwaar ze haar man de vraag hoort stellen.
En roept; ik!

Huh huh

Bart:
Jac,
Die Lett is ook nog steeds niet binnen!

Natuurlijk hoop ik niet dat je voor morgenochtend finisht; ik heb ook een hele nacht liggen dobberen met de lijn in zicht! :-) Mijn snelheid bij mijn finish was 0,4 knoop!

Mocht je tegenstroom hebben bij de finish, kruip dan zo dicht mogelijk langs de kant. Je kan tot heel dichtbij, een meter of 10. Vier jaar geleden heeft er eentje 6 uur lang voor anker gelegen op 200 meter van de finish; niet fijn.

Bart

Cool!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten