dinsdag 9 juli 2013

Hallo daar,

Op het dashboard zit de tekst van mijn vader: ik zeil dus ik besta (en voor wie mijn vader een beetje kent is dit een tekst hem op het lijf geschreven;-) deze tekst zat in het cadeau van mijn ouders aan Jac. Leuke verrassing om dat te lezen toen ik aan boord stapte!

Dat was (eigenlijk al) het motto toen ik de boot kocht met minke in 2007 toen wij in london woonden. Het london avontuur is anders gelopen wat betekende dat mijn vader mede eigenaar van de boot werd in 2007 en ik de boot naar Nederland wilde hebben. Kortom een leuke tripje zeilen met hans, jeroen en ik vanuit penzance (bij lands end, zuid engeland) naar nederland en jullie (pa en ma) met een aanhanger vol shit (reddingsvlot, buitenboord motor, jerrycan benzinetc) naar engeland kwamen. Veel is er gebeurd sindsdien. Als ik de boot rondkijk zie ik nog een paar originele dingen maar meer ook niet. Ik ben er trots op dit we er nu de oceaan mee over gaan en zonder de hulp van jullie en vooral van JAC was dit nooit gelukt. Volgende keer weer zo doen? I am in! .....maar de kans is dan ook erg groot dat jac en ik in een keer iets nieuws bouwen ipv restaureren...;-)

Hier is alles rustig op dit moment, tussen de 5 a 10 knopen wind en mist waar het zonnetje doorheen schijnt;-) all happy here!

Richard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten