dinsdag 23 juli 2013

OSTAR 2013: Een ervaring die ik jullie niet wil onthouden: film en blog

Hallo allemaal,

16 mei heb ik jullie mijn deelname aan de OSTAR 2013 aangekondigd: Original Singlehanded Trans Atlantic Race van Plymouth, UK naar Newport Rhode Island, USA. Hierbij de terugblik op een overweldigend mooi avontuur:-)

KIJKEN
Hugo de Wolf (www.dewolfimages.com) heeft de afgelopen tijd hard gewerkt aan een youtube film die in 10 minuten een mooi beeld geeft van de race. Bij deze de link: 


LEZEN
Ter inspiratie het complete blog dat ik tijdens de race heb bijgehouden op www.gogospirit.com in pdf. Ik hoop je hiermee te inspireren om jouw droom (te ontdekken en) te verwezenlijken. Het realiseren van mijn droom was overweldigend en smaakt naar meer mooie projecten. Ik begin nu weer een beetje te landen en na te denken over what's next:-) De pdf is hier te downloaden: 


DOEN!
Over vier jaar is er weer een OSTAR en die race is te mooi om zomaar aan je voorbij te laten gaan. Ik heb mezelf ten doel gesteld om 10 Nederlandse boten aan de start te krijgen en ben bezig met het organiseren van een Nederlands OSTAR Event voor Nederlandse OSTAR zeilers, partners en geïnteresseerden. Meer weten? Stuur me een mail en ik houd je op de hoogte.

Met dank en groet,

Jac Sandberg
Skipper Corby 30 'Spirit'

+31 (0)6 24234945




Geen opmerkingen:

Een reactie posten