maandag 17 juni 2013

Dag 22

Henk vraagt of ik druk ben. Hoe weet die man nou at ik hamburgers aan het bakken was?!

Ik ben vooral ontzettend moe vandaag, kan mijn ogen niet meer open houden. Slaap dus veel en dat is lekker want voor die Shoals en finish moet ik wel een beetje wakker zijn.

Zo te zien was de keuze van Lett om buiten de Georges ank om te gaan handiger. Ben nu heerlijk aan het zeilen over SB met een VMG die me niks tegenvalt (rond de 5). Hij wordt wel wat minder. Als ik de stroomkaart van Bart mag geloven kan ik beter doorvaren tot Cape Cod nu en dan overstag, dan stroom ik zo het hoekje om daar. Moet de VMG niet al te slecht gaan worden, anders kan het niet uit denk ik. Boot loopt keurig momenteel.

Gisteren de coolste gadget van de boot opgehangen, zeg nou zelf: wie heeft er nou een Amerikaans gastenvlaggetje aan boord? Ziet er heel stoer uit en wappert fier en fonkelnieuw aan stuurboord in het want.

Blij als ik er ben, maar tegelijk ook jammer, beetje het gevoel dat Vogel eerder beschreef. Raar idee om morgenavond met mensen aan een bar te zitten! Daar lijkt het wel op namelijk.

Nog aardig bericht van Hugo van Aalderen:
"Dag Jac, Femke,

Bwoh wat een tocht. heb jullie de afgelopen weken steeds weer gevolgd. Wat een end voor jullie allemaal. Ben zelf intussen in Litouwen geweest, op het Wad, gewoon thuis, ook aan het varen. En al die tijd denk je; hij is nog steeds aan het varen. Hazeslaapje, rekenen, lezen, vechten, pijn in je poten, petje af. Ook voor jou Femke. Het moet raar leven zijn. 's Nachts wakker worden en denken; hij zeilt nog steeds door. Maar, over drie dagen is dat tijdsgevoel omgeslagen en lijkt alles zo voorbij geweest. Ik blijf volgen de komende dagen! Zet em op!
Hugo"

Wat doe jij veel joh?! Ik heb alleen maar een stukkie gevaren:-) Snel happie eten als ik terug ben Hugo, gezellig.

Verder is Fem overspoeld met lieve mailtjes vandaag, dankjulliewel:-)

Ga maar weer is buiten kijken en een snurkje doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten