woensdag 12 juni 2013

Eerste lullepot met Canadese visser:-)

Zowat over elkaar heen gevaren, erg grappig, ik dacht kom, roep hem es op. Can I trust vissery around to use AIS? No! Not everybody has them or uses them. Antwoord wist ik eigenlijk wel, maar ja je moet toch wat verzinnen als reden om iemand op te roepen nietwaar? Gezellige kerel verder, vond het een mooi verhaal en weet nu dat er nog wat van die idioten aankomen:-)

Heb ongeveer 50 foto's van hem en wat film, eindelijk weer es wat anders te zien dan water:-)

Voor mijn beleving gaat die race trouwens waanzinnig snel, helemaal geen gevoel van wat duurt dat lang ofzo, of wat is die oceaan groot, een soort groot kanaal, dat wel, maar niet eindeloos. Wel leuk om nou weer onder de kust te varen, ben benieuwd wanneer ik land zie. Avalon gaat hem niet worden, Nova Scotia allicht. Lekker varen hier, vanmorgen wat mist, maar nu weer redelijk zicht. Een VMG van een dikke 6 kn doe ik het voor voorlopig:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten