donderdag 13 juni 2013

lunch party

Feestje gebouwd hier, pan vol met gebakken eieren met spek, koffie en de Doors op de radio. Lekker. Zelfs een pak sinaasappelsap, feestje:-)

Vervolgens maar eens gaan poetsen weer, de hele boot is drijfnat van de condens. Feitelijk heb ik hem van voor tot achter afgedroogd, alle rotte groente eruit, grijp voorraad aangevuld (het is onwaarschijnlijk hoelang dat goed gaat. Ik heb nog verse sla, tomaten, komkommer, paprika's, uien, knoflook, prei, witte kool, kool, pompoen, appels en sinaasappels, dusseh, dat verse voer gaat nog wel 14 dagen goed).

Aanleiding van de poetspartij was een natte punt in mijn kaartenmap, lekker handig, die vanmorgen zo goed en zo kwaad als dat ging bij de kachel gedroogd, zonde van de kaarten, maar ja, achterin gewoon te nat voor kaarten, maar heb geen goed alternatief, moeten we nog eens over denken.

Buiten wil de wind maar niet draaien, nog steeds pal oost. Miezerregen, afnemende wind en golven, top dus. Varen met vol grootzeil en genua 2 te loevert.als de wind een beetje draait kan gennaker erop (misschien dan hè).

Straks maar weer es tukkie doen, wordt rustige nacht denk ik, hoop dat ik de gennaker vol kan houden, anders wordt het alsnog geen oog dicht doen, we gaan het zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten