donderdag 13 juni 2013

Vrienden

Altijd fijn echte vrienden die met je meedenken:-)

Bericht van Arnold:
"Een kabeltje kun je vast krijgen bij Louisbourg Ship Supply & Service Ltd 7 Commercial St, Louisbourg, NS B1C 1B5, ligt op de route! Gewoon ophalen en doorvaren!"

Ik HEB twee kabeltjes klooio! Ik heb een TRACKER nodig, geen kabel. Stuur maar een heli ofzo, of knoop het ding op een dolfijn, daar zijn er genoeg van hier:-)

Achtergrond info:
Arnold en ik kennen elkaar al even, hij zat in klas 1B (bad guys)!en ik in 1C (good guys). In die tijd hebben elkaar herhaaldelijk de hersens ingeslagen met de daarvoor bestemde broodbakken rondom de destijds heilige pingpongtafel in de kantine, de locale apenrots zeg maar. Tot we vier jaar later met elkaar opgescheept zaten en al onze gezamenlijke vrienden (die hadden we wel gek genoeg) liepen te grienen om paar grieten. Toen zat er niks anders op dan samen op mijn boot een pot nasi te koken en twee kratten bier leeg te drinken. Sindsdien zijn we (meestal) de beste maatjes.

Dus als ik nu iemand tegen kom die ik echt een onuitstaanbare kloothommel van formaat vind vraag ik me meestal af hoelang het duurt voordat we vrienden zijn, vroeg of laat meestal wel trouwens, een beetje weerstand is wel lekker blijkbaar-)

Dus ik zal ooit ook wel weer vrienden worden te deze wedstrijd, zucht:-)

De wind zit nou in 240 trouwens, eindelijk komt uit zijn oostelijke hoek vandaan, VARE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten