donderdag 13 juni 2013

gemoederen en berichten

Haha, de wereld wankelt, Jac,s tracker doet het niet meer, en nou verslaapt hij zich ook al voor het doorgeven van de posities. Jullie mails maken me iig weer wakker ik zal het wedstrijdcomite eens mailen of ze nog tips hebben.

Berichtjes die mijn knt op komen:

Paula (buurvrouw):
Hoi Jac, Wat fijn dat ik je zo kan volgen!! Ben je toch nog een beetje in de buurt. Elke dag lees ik even je berichtje, erg veel respect voor je. Toch wil ik je laten weten dat ik vind dat Femke het ook fantastische doet. Alle bewondering voor haar. Groetjes Paula

Inge (andere stiefzusje)
'Hoi Jac, Nu je ruim over de helft bent, een storm hebt doorleeft en de lichamelijke ongemakken ook lijkt te doorstaan, wil ik je even laten weten dat ik je keurig dagelijks stalk via de tracker en je blog. Heerlijk om zo mee te kunnen lezen met je avontuur!
Ik ervaar het bijna als 1 van mijn meditatieretraites waar je steeds weer wordt uitgedaagd op lichamelijk en mentaal vlak. Weliswaar met een nogal belangrijk verschil dat ik dan lekker knusjes in een huisje zit en niet te maken heb met (woeste) weersomstandigheden en het niet een maand lang hoef vol te houden :)
Ik heb respect en geniet van jouw genieten! Dank je wel en ik denk aan je.
Liefs en dikke knuffel, Inge'

Heinz (clubgenoot)
'He Jac,
Nog bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Wel heel leuk die blog van jou. Volg de wedstrijd online en via de iPad. Hoop dat je in de komende dagen onlangs de pijn in je armen nog volop kunt genieten van het zeilen.Hier nog een mop voor de volgende visser die je spreekt :-).
An old sea captain was sitting on a bench near the wharf when a young man walked up and sat down. The young man had spiked hair and each spike was a different color.... green, red, orange, blue, and yellow.
After a while the young man noticed that the captain was staring at him. "What's the matter old timer, never done anything wild in your life? The old captain replied, "Got drunk once and married a parrot. I was just
wondering if you were my son!"
Heinz'

Huh huh, gniffel,

Tim Lakeman:
'Jac
Mijn leven is veranderd
Tot voor kort begon ik de dag met het lezen van het nieuws.
Nu ren ik uit mijn luie bed naar mijn laptop om te kijken waar je zit en te
lezen hoe het gaat.
Heb behoorlijk wat bewondering voor je physieke en psychische topprestatie !
Succes met de laatste loodjes
Tim Lakeman,

Tot slot Joris (die snapt hem tenminste:-):
'Klinkt als de ultieme tactische zet......'

Lief! KUS (van Femke)
Echt balen van die tracker zeg...

Goed, ik zal die trutten van Yellowbrick eens aandacht gaan geven, dit kan natuurlijk niet, een hele natie van
de kaart, Nico en Jac, stelletje amateurs!
Ik begrijp dat ik wat punctueler moet worden in het doorgeven van mijn positie, anders wordt ik nog gelyncht bij aankomst voor het verzieken van jullie spelletje:-)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten