vrijdag 14 juni 2013

Het wordt krap!

Heb net laatste gribs gezien. Vanaf zondag licht en op de neus, brrrr, het wordt heeeeeeel krap, ik zeil nu weer gelukkig, heb 6 uur stilgelegen. Oei oei oei wat spannend, er zijn maar twee prijzen in mijn klasse en één, twee en drie zijn nog niet beslist! Moet een VMG varen boven de 5 in licht weer op de neus, haast niet te doen, moet vannacht veel meters pakken, wat is dit spannend. Het wordt echt erop of eronder op een paar uur lijkt het nu. Niet te geloven, dik 3000 mijl varen en dan op een paar uur winnen of verliezen,....

Ik heb net lekker lopen freubelen, nu de gennaker op de spiboom staan naast de boot en diep varen, komt de VMG ten goede:-) Wel eerder bedacht, maar nog niet gedaan. Lijkt te werken. Heb geen spi bij me, vandaar. Nou maar es kijken hoelang dat goed gaat. Als de gribs kloppen tot een uur of 00.00, dus wel de moeite waard.

Zo effe proberen te slapen, zal ik nodig hebben de komende 100 uur:-)

Je oefeningen voelen erg goed Inge!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten