zondag 9 juni 2013

Bekijk het maar

Oké, gribs zeggen 15 knopen wind, afnemend, dus eindelijk die gennaker erop:-) voor je het weet staat er 25 knopen wind en loop je gierend hard uit het roer. Gen eraf, geklapper van jewelste, maar het is me gelukt omdat ding heel binnen te krijgen. We liepen met 13 tot 14 knopen de golven af, nu met een vleugellamme 9,..... Voor zover mijn schouders het nog deden, nu voelen ze alsof ze uit de kom gerukt zijn.

Het lukt me niet om die boot voluit te varen in mijn eentje, hij is te zwaar en te complex en dat nekt me nu, mijn lijf blijkt de bottleneck te zijn, dat had ik vooraf niet verwacht.. Ik moet nou echt herstellen voordat mijn lijf het straks echt niet meer doet en ik een probleem heb.

Ga maar een beetje van de tocht proberen te genieten, het wedstrijdelement moet ik loslaten, BALEN!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten